FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Update'y Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:44, 11 Lis 2008 Powrót do góry

Zobacze co da się w tym kierunku zrobić, dzieki za info


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
4hp
VIP - Wspomógł Serwer
VIP - Wspomógł Serwer



Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Agatówka koło Stalowej Woli

PostWysłany: Wto 18:55, 09 Gru 2008 Powrót do góry

Proszę o poprawienie mgły bo juz naprawde jest za duza troche....(z awp i broniami snajperskimi powinna byc mgła mniej widoczna)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:28, 09 Gru 2008 Powrót do góry

k zajme sie tym, nastepnym razem pisz w dziale propozycje/sugestie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:28, 17 Gru 2008 Powrót do góry

Update #12

-na okres swiateczny mgłę zastąpiłem śniegiem

-zmieniłem nazwa zombie z leaper na hunter

-giant zombie ma teraz więcej HP

-mapy zm_after_cataclysm oraz zm_houseofdoom zostaly usuniete

-nowe mapki:
zm_death_alley
zm_lo_school (by Morgoth)
*bede aktualizowal


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Czw 20:38, 18 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Pan Ciasteczko
Znany
Znany



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Śro 23:44, 17 Gru 2008 Powrót do góry

Cytat:
-giant zombie ma teraz więcej HP

czyli teraz pierwszy zombi bedacy giantem bedzie mial powyzej 10k hp?
Confused
niezbyt mi sie to widzi, poza tym i tak juz giant byl prze zajebisty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Noob
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Czw 14:54, 18 Gru 2008 Powrót do góry

Hihihi dobrze bo ja kocham gianta (wcześniej byłem prawie nieśmiertelny teraz "prawie" powoli znika Very Happy)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:29, 21 Gru 2008 Powrót do góry

z powodu, iż, że, ponieważ, bo tak, HP gianta wraca to wczesniejszego, czyli z 3500 robi się 3000


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 1:14, 24 Gru 2008 Powrót do góry

Update jest jeszcze w fazie testów i wszystko może ulec zmianie, tak więc piszcie na forum swoje sugestie i propozycje, co zmienić, usunąć itp.

Update #13

-Zmniejszyłem koszt noktowizora dwukrotnie
-Zmodyfikowałem wszystkie klasy
-Dodanłem do kupienia za ammo packi kevlar [15 armora (to 3 normalne hity zombie!) = 5 ammo packów]
-Dodałem 4 całkiem nowe klasy
-Lekko zwiekszyłem szybkość Nemesisa i Survivora
-Zwiekszyłem koszt i obrażenia z broni:
*m249
*awp
*sg550
*g3sg1
-Dodałem dwie nowe mapki

Zapraszam na serwer! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:49, 17 Sty 2009 Powrót do góry

Update #14

-Wspinanie się po scianach juz dziala
-Dracula zmienil nazwe na Vampire
-Normalny zombie nazywa się teraz Stiff
-Testowa klasa climbera (kasztana) nazywa się teraz Assassin, jest wolniejsza i ma mniej HP
-Jumper ma troche mniej HP
-Destroyer ma troche mniej HP i jest nieco wolniejszy
-Dodatkowe HP za zarazenie czlowieka to teraz 200, a nie 500 (Vampir dostaje 200+500=700)
-Szybkosc Tanka zostala zwiekszona!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Sob 14:56, 17 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:44, 17 Sty 2009 Powrót do góry

Update #15


Zostały dodane Laserminy dla ludzi

Koszt jednej to 2 ammopacki

Mine kupic mozna wpisujac komende /lm (bind - say /lm),
bądź wybierając ją w menu kupowania extra itemów.

Jeżeli chcesz zabrać podłożoną już przez siebie minę użyj komendy +dellaser (bind - +dellaser)

Minę można podłożyć tylko na ścianie

Mina zabiera ~200hp (ta wartosc moze delikatnie sie zmieniac zaleznie od tego, jak blisko miny się znajdujesz)

Laser miny jest niewidzialny, natomiast sama mina tak, więc radze Wam umieszczać ją za rogami, tak żeby przechodzące zombie nie wiedziały, że tam jest Wink

Mina ma 50 HP, więc jeżeli zobaczysz jakąś jako zombie możesz po prostu do niej podejść i od boku ją zniszczyć Smile

Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania, bądź sugestie dotyczące laserminy piszcie w dziale Sugestie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Sob 20:54, 17 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:39, 19 Sty 2009 Powrót do góry

Update #16


Miny
-Koszt jednej miny to 5 ammo packów.
-Mina zabiera 1000 punktów życia każdemu zombie w okolicy.
-Minę kupić można wpisując komendę /lm (say /lm) lub /lasermine (say /lasermine), bądź wybierając ją w menu kupowania extra itemów.
-Wiązka laserowa miny widoczna jest zarówno dla ludzi jak i zombie.
-Mina ma 100 hp i można ją zniszczyć.
-Drużyna CT może jednorazowo postawić na mapie maksymalnie 10 min.
-Naraz w ekwipunku możesz mieć maksymalnie dwie miny, jeżeli jedną podłożysz możesz kupić następną
-Miny powinny być umieszczane na ścianach bądź na suficie.
-Minę, którą już podłożyłeś możesz w każdej chwili zdjąć z powrotem namierzając minę celownikiem i używając komendy +dellaser (UWAGA! Można zdejmować tylko swoje własne miny!).

Klasy
-Ilość klas została zredukowana.
-Nazwy klas oraz ich atrybuty zostały całkowicie zmienione.
-Klasy:
Stiff
HP: 5000
Szybkość: 240
Grawitacja: 100%
Odrzut: 100%
HP za zarażenie człowieka: 300
Razer
HP: 2500
Szybkość: 360
Grawitacja: 75%
Odrzut: 200%
HP za zarażenie człowieka: 300
Hunter
HP: 2500
Szybkość: 270
Grawitacja: 10%
Odrzut: 200%
HP za zarażenie człowieka: 300
Tank
HP: 10000
Szybkość: 175
Grawitacja: 100%
Odrzut: 0%
HP za zarażenie człowieka: 300
Vampire
HP: 5000
Szybkośc: 210
Grawitacja: 100%
Odrzut: 50%
HP za zarażenie człowieka: 1000
Assassin
HP: 500
Szybkość: 270
Grawitacja: 100%
Odrzut: 200%
HP za zarażenie człowieka: 300

Inne
-Noktowizor kosztuje 2 ammo packi.
-Flara kosztuje teraz 1 ammo pack.
-Latarka ładuje się dwa razy dłużej.
-Zostały dodane dwie nowe mapy - zm_aztec_corporation oraz zm_toxic_house_final.
-Lista przekleństw została zaktualizowana! ^^
-Ze sklepu został usunięty m249 (prosiak), jest on dostępny tylko dla survivora i zadaje teraz większe obrażenia.
-Siła M3 (pompki) została zmniejszona o 30%, tak aby nie była jedyną opłacalną bronią do noszenia.
-Siła broni auto-snajperskich (autokamp) oraz AWP została zmniejszona o 15%.
-Na start ludzie dostają 2 granaty zamrażające.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Pon 16:59, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:05, 19 Sty 2009 Powrót do góry

Update #17

Została dodana nowa klasa zombie - Ghost.
Ghost jest prawie niewidoczny (widać jego cień oraz leciutko nogi).
Ghost:
HP: 500
Szybkość: 270
Grawitacja: 75%
Odrzut: 100%
HP za zarażenie człowieka: 300
Prawie niewidoczny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Pon 18:05, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:13, 19 Sty 2009 Powrót do góry

Update #18

Kolejna drobna aktualizacja.
Ghost ma teraz 50 HP, a Hunter 25% grawitacji

@EDIT
Climber oraz Ghost za zarazenie przeciwnika dostają po 50 hp Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ka$ztan dnia Pon 21:50, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:11, 20 Sty 2009 Powrót do góry

Update #19

Mina ma teraz 50hp a ilość min w drużynie jest nieograniczona Smile
Życzę miłej gry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:17, 20 Sty 2009 Powrót do góry

Doszła jedna nowa klasa - Kameleon - ma wygląd człowieka i 500 hp
Dzisiaj zbiorę wszystkie informacje dotyczące serwera i opisze dokładnie całego naszego zombie moda i serwer bo męczą już mnie takie drobne updaciki.

PS. Bardzo przepraszamy, ale wszystkie modele broni zostają wyłączone do odwołania!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin