FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 madness off Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poll :: Usunąć zombie madness?

Tak!!!!!!
50%
 50%  [ 8 ]
Niee!!!!
50%
 50%  [ 8 ]
Wszystkich Głosów : 16


Autor Wiadomość
Pan Ciasteczko
Znany
Znany



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Śro 15:56, 17 Gru 2008 Powrót do góry

jol, proponuje wylaczyc madnessa.
czemu?
pierwsza runda jest najczesciej sprawiedliwa - nie ma ammo packow na bajery i ludzie czesto ja wygrywaja. pozniej natomiast praktycznie i doslownie prawie kazda kampa jest latwa do rozbicia przez madnessa. przykladowo infantry - nie skampisz w kontenerze otwieranym, ani w tym dziurawym, ani tam gdzie mlot, ani w rozwalanym, a jedynym wyjatkiem jest kampa pod schodami, ale musisz byc ostatnim czlowiekiem by skutecznie zapobiec madnessowi. i tak oto zombie wygrywaja wielokrotnie czesciej od ludzi. moim zdaniem madnessa powinno sie wylaczyc - i uprzedzam, ze pomysl do zwiekszenia madnessa na 15 packow jest zly, bo to wiele nie zmieni, a wieksza ilosc bedzie nieoplacalna. bomba natomiast powinna zostac, bo jest praktyczna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Name
Spamer
Spamer



Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 0:09, 18 Gru 2008 Powrót do góry

Madness Good np co zrobi zombi jak jest sam a 10 w kontenerze poczeka na nich???? a ma akurat 10 ammo pack:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pan Ciasteczko
Znany
Znany



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Czw 17:22, 18 Gru 2008 Powrót do góry

a gdzie skampi czlowiek jak po drugiej rundzie juz prawie ciagle jakis zombi ma mozliwosc wykupienia madnessa i rozbicia kazdej kampy?
myslisz bardzo prostolinijnie - szanse na wygrana powinny byc wyrownane, a aktualnie zombi wygrywa srednio 5x wiecej razy od ludzi. poza tym juz sam fakt, ze jako pierwszy zombi, grajac giantem, masz 9k~ hp daje ci mozliwosc rozwalenia niejednej kampy.
btw. nie wiem kto mi dodal sonde, ale jest ona zbedna - wole odpierac argumenty i logicznie je uzasadniac, a tak to ktos wejdzie w temat i nawet nie czytajac dyskusji zaglosuje na nie, bo jego zdaniem madness jest potrzebny i chuj, i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Noob
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Czw 22:22, 18 Gru 2008 Powrót do góry

Hmmm a może by tak skrócić do 1-2 sec na kilka dni/kilkanascie map i przetestować co wtedy. W sumie można wyłączyć mandessa a dodać zombie 30-50% hp (nie licząc grubasa bo wtedy matka łohohoho hp Very Happy). Ludzie wypowiadajcie się trochę za opinię Was nikt nie pobije, a to przecież gracze tworzą tego serwa i będzie tak jak im pasuje chyba że kasztan nie zatwierdzi (ale gdy 90% osób będzie czegoś chciała pewnie i tak to zamontuje ;]). Wypowiadać się i rzucać nowe propozycje ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
IvanQ
VIP - Wspomógł Serwer
VIP - Wspomógł Serwer



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Kątowni

PostWysłany: Pią 15:38, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Dobry pomyśł ale madness powinien zostać ponieważ jest to wielka szansa dla zombi. Zauważcie, że niektórzy nie umieją korzystać dobrze z madnessa i w połowie drogi się blokują i tracą , a wtedu ludzie robią to co powinni czyli ich zabijają


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Noob
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Pią 16:25, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Marne 5-10% populacji ;] Reszta już wyczaiła co to madness ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Morgoth
VIP - Wspomógł Serwer
VIP - Wspomógł Serwer



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakopane

PostWysłany: Pią 17:49, 19 Gru 2008 Powrót do góry

no ale pomyślcie - mapa zm_POLAND, runda przypuśćmy 5, nie ma admów więc mamy 5 prawie surwów z prosiakiem i kevlarem i co ma zrobić pierwszy zombi??? Bez madnessa zeby "zdjąc" u kokos kevlar to nie ma szans


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Noob
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Pią 19:15, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Admini/moderatorzy są praktycznie zawsze, to userom się ich nie chce wołać ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pan Ciasteczko
Znany
Znany



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Pią 20:00, 19 Gru 2008 Powrót do góry

na polandzie i tak madness niewiele pocieszenia daje - kilka razy trza drapnac, by kevlar w koncu zszedl, a w tym czasie madness sie skonczy. no, chyba, ze rzuci sie bombe - przez te prosiaki mozna nabic duzo ammo packow, wiec zombi zazwyczaj ma 20 ap - i wracamy do punktu wyjscia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
IvanQ
VIP - Wspomógł Serwer
VIP - Wspomógł Serwer



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Kątowni

PostWysłany: Pią 21:13, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Lepiej zostawmy tak jak jest bo jest dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slayer
Grafik
Grafik



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja to znam :)

PostWysłany: Nie 9:11, 21 Gru 2008 Powrót do góry

Ciacho ma racje madnesa won calkiem a dac cos innego zombiemu...
moze cos co speeda zwieksza albo zmniejsza knockbacka nie wiem narazie nie mam pomyslu :d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:24, 21 Gru 2008 Powrót do góry

Mogłbym zmienić efekt i nazwę madness, tak aby inaczej działał ale to bedzie wymagac sporej ilosci czasu, której niestety nie mam przed swietami, ale zobacze co da sie zrobic i czy wogole da się to zrobic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
4hp
VIP - Wspomógł Serwer
VIP - Wspomógł Serwer



Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Agatówka koło Stalowej Woli

PostWysłany: Wto 13:31, 23 Gru 2008 Powrót do góry

Gdyby nie było madnessa to zombie by zawsze przegrywało...
Chyba że by ktoś uzbierał na bombę....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pan Ciasteczko
Znany
Znany



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Wto 15:41, 23 Gru 2008 Powrót do góry

4hp, to nie jest tak. wystarczy jak matka, najlepiej giant (bo 9k hp) wbije pierwsza, a za nim kolejne zombi, i sprawa rozwiazana, bo jak narazie to widze, ze wszyscy chodza na skroty zamiast zgrac sie zespolowo tak jak to mialo miejsce na starym modzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pan Ciasteczko
Znany
Znany



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Czw 14:59, 25 Gru 2008 Powrót do góry

skoro zostaly dodane nowe klasy, a zwlaszcza te dobre (destroyer, jumper) to imo sprawa madnessa powinna juz byc przesadzona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin