FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 takie tyci sugestie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Pan Ciasteczko
Znany
Znany



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Nie 17:42, 28 Gru 2008 Powrót do góry

proponuje wywalic starwars, bo ssie; wrzucic escapetrain do votowania (po wpisaniu votemap zeby byla mozliwosc zaglosowania na ta mape); pogorszyc destroyera; jumperowi dac na poczatek 600-750hp; wrzucic as_oilrig i jakas przerobke assaulta (np. zm_assault_shadow); wywalic madness (patrz - temat o madnessie); pozbyc sie klopotu z kevlarami (patrz - temat o kevlarach); spowolnic surwa i nemezisa do poprzedniego stanu; nemezisa zrobic bardziej odpornym (1400 za hs'a z awp mozna trafic); jezeli jest taka mozliwosc, to naprawic ten bug z uzywaniem parachute przez jumpera/nemezisa.
@edit
ulepszyc tanka - nie przyspieszyc go, bo predkosc jest dobra ( Razz ), ale dac mu jakis bajer.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pan Ciasteczko dnia Nie 17:49, 28 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:30, 28 Gru 2008 Powrót do góry

ulepsze huntera i jumpera, dodam as_oilrig i, ulepsze tanka, dam escapetrain do votowania, reszta pozniej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pan Ciasteczko
Znany
Znany



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Pon 12:34, 29 Gru 2008 Powrót do góry

ale ja chcialem pogorszyc jumpera Shocked .
na poczatek nie dawac mu 1k hp, tylko 600-750.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ka$ztan
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:40, 29 Gru 2008 Powrót do góry

myslalem ze o tyle HP więcej dac jumperowixD
btw. te skoki się kończą...
dodalem mu 250hp (planowalem to wczesniej)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pan Ciasteczko
Znany
Znany



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Wto 11:14, 30 Gru 2008 Powrót do góry

to zrobcie sobie sonde "jaka klasa grasz" i sie przekonajcie, ze wszyscy graja tymi jumperami, a jak nie nimi, to destroyerami.
inne klasy (oprocz wampira, ktorym graja jeszcze pojedyncze osoby) staly sie zbedne.
kasztan, rzadko grasz na serwerze, wiec ty tego nie widzisz - a z tego co widze, to jako jedyny podsuwam ci logiczne rozwiazania ulepszenia serwera.
jumperowi na start 600-750hp.
@edit
koncza sie jak ktos jest na tyle glupi, zeby uzyc parachute


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pan Ciasteczko dnia Wto 11:14, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Noob
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Wto 0:59, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Chyba wszystko wyjaśnione. Zamykam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin